Update: Aanbesteding zwembad

donderdag 23 oktober 2014 17:55

Tijdens de raadsvergadering van 16 oktober heeft wethouder Stolwijk op vragen van het CDA geantwoord dat er een relatie is en zal zijn tussen Stichting Zwembad Culemborg en de gemeente. Zo is de gemeente betrokken bij de aansturing van het bouwproces, zal ze garant staan voor de lening die aangetrokken moet worden en is ze kandidaat-eigenaar. In antwoord op vragen van de ChristenUnie had het college nog iedere relatie ontkend, zoals gemeld in ons vorige nieuwsbericht over de aanbesteding. Naar aanleiding van de uitspraken van het college heeft de fractie van de ChristenUnie aan het college een brief gestuurd. Dit om het college te wijzen op de risico's die de gemeente en daarmee de gemeenschap loopt, omdat niet volledig volgens de regels wordt aanbesteedt, die gelden voor de overheid. Meer informatie hierover vindt u in het eerder genoemde nieuwsbericht.

Reacties op 'Update: Aanbesteding zwembad'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 09-01-2015 04:11 Quote
De Breitling Replica Horloges Jet Team keerde terug naar zijn basis in Dijon, Frankrijk, na een reis in vijf Namaak Horloges nieuwe landen. In totaal zeven vliegtuigen uitgevoerd meer dan 225 vluchten in achttien dagen, observeren Rolex Replica van alle geplande vluchten. Demonstraties nemen plaats langs de kusten of, zoals in Beiroet en Amman, in de nabijheid van de luchthaven tijdelijk gesloten, de omgeving, de daken van de gebouwen en balkons zijn altijd gevuld met publiek gepassioneerd over de show.

Nieuwsarchief Fractie > 2014