De raad in gesprek over WMO en jeugd

Logo gemeente Culemborgzaterdag 04 oktober 2014 13:27

Zoals u ongetwijfeld bekend is, verandert er veel in de zorg per 1 januari a.s. De verantwoordelijkheid voor jeugdzorg en WMO verschuift dan naar de gemeentes. Een belangrijke verandering, die direct vele bewoners van onze stad raakt. Met het oog op deze veranderingen gaat de raad graag met iedereen uit Culemborg die zich betrokken weet bij de zorg in gesprek. Dat gebeurde donderdag 9 oktober om 20 uur in het Stadhuis.

ChristenUnie Culemborg onderstreept deze uitnodiging van de gemeente graag. We vinden het erg belangrijk dat het nieuwe zorgbeleid van de gemeente breed gedragen wordt, en dat de aanwezige lokale expertise optimaal ingezet wordt. Via deze link vindt u de uitnodiging van de gemeente.

Heeft u de avond gemist?

Mocht u vragen hebben over de komende veranderingen in de zorg, of mee willen denken over de wijze waarop de ChristenUnie constructief een bijdrage kan leveren, dan horen wij dat graag! De fractie en steunfractie is altijd bereid uw vragen te beantwoorden of naar uw ideeën en ervaringen te luisteren.

U kunt ook het plenaire gedeelte van de vergadering terugluisteren via culemborg.raadsinformatie.nl

Nieuwsarchief Fractie > 2014