Kees bedankt! Daniël is terug

Daniël Jumelet vierkantzaterdag 18 juni 2016 11:38

We brengen u graag op de hoogte van de nieuwe samenstelling van de CU fractie vanaf 16 juni 2016. Met vreugde kunnen we u melden dat Daniel Jumelet na zijn sabbatical is terugkeert in de raad. Welkom terug, Daniel!

Kees bedankt!

We spreken hierbij allereerst onze grote dank en waardering uit aan Kees van der Zaag. Hij heeft met verve en grote inzet vanaf september 2015 tot op heden het raadswerk gedaan voor de CU en voor de stad Culemborg. Daarbij heeft hij in de fractie gewerkt aan een inhoudelijke verdieping van bijvoorbeeld thema’s als duurzaamheid en sociaal domein. Zijn laatste column als raadslid in de Culemborgse Courant getuigt hiervan.

Raadspraat: Innovatie in het sociaal domein

Kees van der Zaag vertrekt met een mooie laatste column in de Culemborgse Courant over innovatie in het sociaal domein.

Kees van der Zaag: "Begeleiding door ervaringsdeskundigheid aan burgers van Culemborg mag niet ontbreken in de lokale infrastructuur van het sociaal domein. Juist in het sociale domein is innovatie nu meer nodig dan ooit."

Lees de hele column op onze website

Gert bedankt!

Daarnaast gaat onze dank en waardering uit naar fractie-voorzitter Gert Mostert. Hij heeft in de afgelopen maanden het fractievoorzitterschap vorm gegeven. Dank voor je inzet en voor het offer van je tijd!

Welkom terug Daniël!

De sabbatical duurde iets langer dan gepland, maar we zijn blij dat hij weer terug is. Welkom terug Daniël! Daniël neemt de rol van fractievoorzitter weer over van Gert.

Nieuwe samenstelling (steun)fractie

Daniël is weer fractievoorzitter. Gert en Maarten zijn zijn fractiegenoten.

Steunfractie

Bernette coördineert het reilen en zeilen binnen de fractie en zit de fractievergaderingen voor. Daarnaast ondersteunen Peter, Mariella, Stephen en Karin de fractie inhoudelijk.

Op onze website stellen ze zich graag aan u voor.

We houden u op de hoogte!

Zoals u mag verwachten van de CU houden we u op de hoogte van hoe het verder gaat met vluchtelingen, de Redichemse Waard en andere dossiers. Kijk daarvoor gerust op onze website, Facebook en Twitter. Daarbij blijven we scherp en hopen meer evenwicht te brengen in wat speelt.

Met blijmoedige groet,

Simone Visser