Nomineer jouw zonnestraal van Culemborg

CU-ImpactLogo-in-cirkel-RGB-01.png
Door Bestuur CU op 26 februari 2024 om 11:42

Nomineer jouw zonnestraal van Culemborg

CU Culemborg is opzoek naar de zonnestraal van Culemborg en daarvoor hebben we jouw hulp nodig. Wie is volgens jou iemand die altijd voor de ander klaar staat?

Denk aan de buurvrouw die er zonder veel woorden aan vuil te maken boodschappen voor je doet, omdat het je niet meer lukt. De tiener die iedere dag naar u zwaait als hij langsfietst. De buurtgenoot die altijd de motor is achter de straat-BBQ waardoor je eindelijk je buren eens écht spreekt of denk aan iemand die een initiatief is gestart.

Culemborg is een stad waar veel moois gebeurt. Dat moois is soms groots en soms klein. Al die grote en kleine initiatieven zorgen ervoor dat Culemborg een hele fijne plaats is om te wonen. En áchter al die initiatieven staan mensen. Mensen die zich soms in stilte, of juist in de schijnwerpers, inzetten voor de ander, omdat ze het de gewoonste zaak van de wereld vinden. Voor ons zijn dit de zonnestralen van Culemborg.

ChristenUnie Culemborg wil graag deze zonnestralen in het zonnetje zetten, omdat zij de verbindende schakel zijn in onze mooie stad. Geef daarom voor 8 maart jouw zonnestraal op via bestuur@culemborg.christenunie.nl. In de week van 18 maart zal fractievoorzitter Kees van der Zaag een presentje brengen naar de zonnestralen van 2024. Doe je mee?