Geslaagde avond met Haïtiaanse hapjes

CU-ImpactLogo-in-cirkel-RGB-01.png
Door Bestuur CU op 27 oktober 2023 om 07:00

Geslaagde avond met Haïtiaanse hapjes

Woensdagavond hadden we een open avond waar Vena Nieuwelink vertelde over haar leven op Haïti, haar leven hier en ons liet proeven van heerlijke gerechten uit de Haïtiaanse keuken.

Een paar maanden geleden kwam haar kookboek 'A la Moi'. Tien jaar geleden richtte ze de Vereniging Haïtianen op in Nederland. Toen ze regelmatig de vraag kreeg of ze een recept kon geven van haar Haïtiaanse gerechten was dat de doorslag om alles te bundelen in het kookboek.

We mochten heel wat overheerlijke gerechten proeven, dus wil jij je ook onderdompelen in de Haïtiaanse keuken? Bestel dan zeker even haar boek.

Verder gaf fractievoorzitter Kees van der Zaag een korte update over wat er momenteel speelt in de gemeenteraad en hebben we een naam bedacht voor een gaaf initiatief voor alle Culemborgers. Daarover later meer. Nu gaan we nog nagenieten van al die fijne hapjes, waarvan we zelfs een aantal leftovers mee naar huis kregen. We hebben de afgelopen dagen heerlijk kunnen lunchen

Bedankt Vena dat we jouw gerechten mochten proeven! Bekijk alle foto's op onze Facebookpagina.