Daniël Jumelet neemt na 11 jaar afscheid van de raad

CU-ImpactLogo-in-cirkel-RGB-01.png
Door Bestuur CU op 29 oktober 2021 om 10:18

Daniël Jumelet neemt na 11 jaar afscheid van de raad

Gisteravond was een bijzondere avond voor de ChristenUnie. Het gehele bestuur was aanwezig bij de raadsvergadering, omdat:

Daniël Jumelet na 11 jaar afscheid nam van de raad. Kees van der Zaag de fractieleider werd en Bernette Zuidhof haar plaats innam in de raad als fractielid.

Hieronder lees je het uitgebreidere verslag:

De burgemeester hield een toespraak waarin hij Daniël bedankte voor zijn inzet en creativiteit de afgelopen jaren. Hij noemde hem een markant persoon, die verbindt en aanwezig was. Ook Kees van der Zaag sprak mooie woorden over de tijd waarin hij samen met Daniël heeft gewerkt. En Daniël sprak de raad toe en benadrukte de door hem steeds gebruikte afsluitende woorden ‘want we zijn er voor elkaar’. Hij noemde aan het einde van zijn toespraak dat hij Gods zegen heeft ervaren in zijn werk in de raad en dat hij Gods zegen toe wenst aan alle raadsleden.

Als bestuur willen we Daniël bedanken voor zijn inzet en passie waarmee hij het raadswerk deed en hoe hij verbinding met Culemborgers vormgaf. We bedanken hem voor alle tijd en het harde werk dat hij sinds 2010 heeft gestoken in de raad en wensen hem Gods zegen toe. We zullen binnen de ChristenUnie nog afscheid van Daniël nemen op de komende ALV.

Tot de gemeenteraadsverkiezingen zal Kees van der Zaag fractieleider zijn en neemt Bernette Zuidhof de plek naast hem in. Tijdens de raadsvergadering legde Bernette de eed af en ontving zij van onze voorzitter, Dicky Nieuwenhuis, een bos bloemen 💐

Het bestuur wenst Kees en Bernette Gods zegen en wijsheid toe!

Daniel Jumelet neemt afscheid van de raad